נעצרו 'גנבי המזוזות' בשכונת בית וגן בירושלים

בנצי לייזרוביץ No Comments on נעצרו 'גנבי המזוזות' בשכונת בית וגן בירושלים

חקירת המשטרה בירושלים בעקבות מקרים בהם נעקרו ונגנבו מזוזות או קלפיהם מדלתות בתים בעיר, הובילה למעצרם של שניים לחקירה. בימים האחרונים הוגש על ידי יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום

צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך התקופה האחרונה, התרחשו מספר מקרים בהם נעקרו ונגנבו מזוזות או קלפי מזוזות מדלתות בנייני מגורים בשכונות בית וגן וקריית מנחם שבדרום העיר ירושלים. בעקבות כך, נפתחה והתנהלה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים חקירה במסגרתה בוצעו מגוון פעולות חקירה ומודיעין סמויות, במטרה לאתר את המעורבים במעשה.

במהלך פעולות חקירה אלו, ביצעו בלשי תחנת מוריה פעילות סמויה בעקבותיו של הנאשם לאחר שזהותו נודעה. במהלך הפעילות, נצפה הנאשם (57, ירושלים) יוצא מביתו בדרום העיר ובהמשך, חובר לחשוד נוסף (54, ירושלים). החשודים מכרו את קלפי המזוזות שנגנבו בבית עסק לאומנות יהודית ("יודאיקה"). מיד עם סיום עסקת המכירה, עצרו הבלשים את הנאשם והחשוד הנוסף והם הועברו לחקירה בתחנת מוריה במרחב ציון.

מחקירת המשטרה ועל פי עובדות כתב האישום עלה כי, בין חודש נובמבר אשתקד ועד חודש ינואר השנה, הגיע ונכנס הנאשם לבנייני דירות בשכונות המגורים בירושלים, שם עקר את בתי המזוזות מסף דלתות 12 דירות ואז עזב את מקומות אלו. בהמשך לכך, בתאריך 7.1.24 בשעות הבוקר, פגש הנאשם את החשוד הנוסף ומסר לידיו את הקלפים הגנובים מאירועים אלו שביצע. בהמשך ישיר לכך, נכנס החשוד אל חנות לאומנות יהודית ושם מכר את הקלפים תמורת סכום של מאות ש"ח, מתוכם קיבל לידיו הנאשם מעט פחות ממחצית הסכום.

לאחר השלמת המכירה, עצרו בלשי המשטרה במחוז ירושלים את הנאשם ושותפו, והם הועברו לחקירה. לאחר שזאת הבשילה לאחרונה וגובשה תשתית ראייתית כנגד הנאשם, הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים לבית המשפט את כתב האישום נגדו בגין ריבוי עבירות של הסגת גבול, גניבה, היזק לרכוש ועבירות נוספות, זאת לצד בקשה להורות על המשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים בענייננו. החקירה בעניינו של החשוד הנוסף שנעצר נמשכת.



0 תגובות